Tuesday, April 3, 2007

מכתב מס' 4: החולה

ד"ר ינוביץ' שלום,
אני חצי שנה כבר חולה בסוכרת הנעורים.
בפעם האחרונה שדיברנו ביקשת ממני לערב אותך במעקב של הטיפול בסוכרת.
ד"ר שליטין (הרופאה המומחית שהפנית אותי אליה) הסבירה לי מה עלי לעשות בכדי לטפל במחלה ופירטה לי כמה עובדת חשובות.

המצב הנוכחי קשה לי ולסובבים אותי ואני בטוחה שבהמשך יהיה קשה להתרגל.
כמו כן, הייתי נערה בריאה שחיה חיים נורמליים כמו כל בן-אדם אחר, והמחלה הנוראית הזאת נחתה עלי בן רגע.
בנוסף לכל המחלה גם השפיעה עלי מבחינה פסיכולוגית וגרמה לי לתגובות שהתבטאו בהלם, הכחשה, פחד, חרדה, דיכאון וכעס על הסובבים אותי.

אני והחבר שלי נכנסו למשבר עקב המחלה הפתאומית, אני מוציאה עליו את כל כעסי, אין לי חשק להיפגש איתו יותר, ואני מרגישה שהוא אינו אוהב אותי יותר.

מבחינה לימודית ירדתי מאד, ציוניי נמוכים ואיני מצליחה להתרכז בחומר הנלמד.

באופו כללי, עולמי הפך מלבן לשחור.
מקווה שתוכל לעזור לי בהמשך,
אלה.

No comments: